Home arrow Gästebuch
Di, den 11.Dezember 2018

Hallentraining immer donnerstags



Gästebuch

Eintrag hinzufügen


Minnig    03 September 2009 12:48
Ich gratuliere euch allen zu den beiden Siegen!! Weiter so!

Da meine Fußverletzung immer noch nicht geheilt ist, kann ich leider zu den Trainings und den Spielen nicht kommen. Wer weiss vielleicht wird das Comeback nächste Saison sein.

Ich wünsche euch für die Meisterschaft alles Gute!

Adi    24 August 2009 19:53
Salü Zäme!

Sider Fit? Ja. Am Sunntag sider gsi! ;) Ich bi hoffentli in zwei Wuche wider dabei! Lüege dasi wider cha cho tschutte! Bis dahin bin ich ewe gregscht FAN! :grin

Also bis de! lg

Ex#12    24 August 2009 16:48
gratulation zum sieg.

bi stolz uf ew mädels.

greets üs dr usa

Scheff    24 August 2009 12:44
Ist noch nicht definitv. Sobald ich weiss, wieviel am Freitag da sind, kann man dann den Match vorverschieben.

Scheff    24 August 2009 08:44
Tschau zämu
Gratulieru zum Sieg in Sanniglaas.
Turtma het agfrägut, fer am Friitag, 25. September z'schpillu, will schi am Samstag Büürumärt in Turtma heint und schii miessunt üfrüümu...
Bitte in Presänzlischta nafieru.

Danke
Fredy
Admin-Kommentar Admin-Kommentar:
Done!

Isch das scho definitiv? (chani dr sunntag drus nae?) oder willt due nu abwarte, wievill wer zaemuverchaeme?

Ex#12    21 August 2009 15:19
heih zämu.

ich wischune ganz vil glick
diz wuchunänd gägu
zaniglas.^^

gäbet alz nd gwinnet bitte.

greets

Adelina    21 August 2009 10:34
Hallo Zäme!

Viel Glick am Sunntag!

Grüess ;)


239
Einträge im Gästebuch